Stingray Music Introduceert Gratis Online Music Player

01e_1200x628_nth.jpg

Nu online beschikbaar: duizenden zorgvuldig samengestelde muziekkanalen voor ieder moment, plaats, en stemming.

Amsterdam, 1 december 2016 – Goed nieuws voor muziekliefhebbers! Stingray introduceert vandaag de Stingray Music online music player voor iedereen met een abonnement bij een provider met Stingray Music in het pakket.

Als aanvulling op de populaire Stingray Music mobile app biedt de music player onbeperkte, reclamevrije toegang tot dezelfde streaming kanalen die op televisie worden aangeboden. Bovendien streamt Stingray Music online ook 2000 Vibes-kanalen in meer dan 100 genres!

Vibes-kanalen zijn een exclusieve specialiteit van Stingray Music. Door maximaal drie filters in te stellen komen gebruikers tot een unieke, persoonlijke luisterervaring; van oppeppende popmuziek ter ondersteuning van je work-out, tot elegante jazznummers als soundtrack voor een sfeervolle avond met vrienden en een ontspannen indie-mix als goed begin van je weekend.

“We zijn erg blij dat we de Stingray Music online music player over de hele wereld aan al onze gebruikers kunnen aanbieden,” aldus Mathieu Péloquin, Senior Vice-President, Marketing en Communicatie bij Stingray. “Met nieuwe, innovatieve multi-platform toepassingen werken we er altijd aan om onze gebruikers een betere ervaring te bieden. Wij willen een alles-in-éénoplossing leveren: niet alleen voor providers die een royaal muziekaanbod willen bieden, maar ook voor luisteraars waar ook ter wereld die op zoek zijn naar een professioneel samengestelde muziekervaring die aansluit op hun smaak en behoefte.”

Thuis, op kantoor, op reis, of bij vrienden... overal kun je nu online muziek streamen.

Nu Stingray Music op alle platforms naadloos beschikbaar is, is het niet meer nodig om elders te zoeken naar de beste muziekkanalen: Stingray Music biedt alles van mainstream tot niches.

Wat Stingray Music je biedt:

•           Meer dan 100 genres, waaronder hiphop, rock, pop, elektronische muziek, indie, countrymuziek, en ontzettend veel meer!

•           10 tot 12 uur muziek per kanaal (tot wel 2000 tracks!)

•           Alles wordt samengesteld door 100 van de beste muziekprogrammeurs ter wereld.

•           Alles is filterbaar op Activiteit, Stemming, Thema, Genre, en Tijdperk.

•           Muziek voor iedere smaak: van de grootste hits tot de kleinste niches.

•           Altijd up-to-date: nieuwe kanalen, bijgewerkte kanalen.

Ontdek de webplayer

Ga voor het downloaden van persbeelden, naar onze online mediabibliotheek

Over Stingray

Stingray (TSX: RAY.A; RAY.B) is een toonaangevend bedrijf dat business-to-business multi-platform muziek- en in-store mediaoplossingen biedt, met een geschat wereldwijd bereik van 400 miljoen betaal-tv-abonnees (of huishoudens) in 152 landen. Stingrays producten zijn zowel op particulieren als op bedrijven gericht en omvatten de volgende toonaangevende digitale muziek- en videodiensten: Stingray Music, Stingray Concerts, Stingray Brava, Stingray Djazz, Stingray Music Videos, Stingray Lite TV, Stingray Ambiance, Stingray Karaoke, Festival 4K, en iConcerts. Stingray biedt ook diverse zakelijke oplossingen, inclusief muziek en digitale display-oplossingen via de Stingray Business divisie. Stingray is gevestigd in Montreal en heeft momenteel bijna 300 werknemers over de hele wereld, onder meer in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Zwitserland, Frankrijk, Israël, Australië en Zuid-Korea. Stingray werd in 2013 en 2014 genoemd als finalist in de Top 50 van de Deloitte Technology Fast 50TM lijst, en neemt als één van de snelst groeiende Canadese bedrijven haar positie in op de ranglijst van het tijdschrift PROFIT. In 2016 werd Stingray uitgeroepen tot ‘Beste Investor Relations bij de Beursintroductie’ op de IR Magazine Awards – Canada. Voor meer informatie kunt u terecht op www.stingray.com.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met::

Senior Vice-President, Marketing and Communications

1 514-664-1244, ext. 2362